Go Back   Alizée America Forum > Alizée > Alizée Discussion

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 08-21-2008, 05:47 PM
fsquared fsquared is offline
Senior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,497
fsquared is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by CFHollister View Post
We will be observing Alizée's birthday at La Crème Brûlée again this year as well. I remember last year when everyone was saying "we'll be here again next year" and knowing that although we would observe l'Anniversaire de Nous Petite Ange du Coeur again, but not like we did last year. Last year was something special that took quite a bit of extra time and effort to make happen and to make as extra special as we could. I'm sure we'll try to do somethign like that again, but it's not something that I, at least, can do every year (right now I'm just hoping that I'll be able to make it to an Alizée concert this year). I hope that we'll all gather together again to share in our common bond of love for Alizée.
Have a great time! I actually relocated recently so I'm pretty darned far away from Steilacoom now. Have an extra piece of cake for me!
Reply With Quote
  #2  
Old 08-21-2008, 08:13 PM
CFHollister's Avatar
CFHollister CFHollister is offline
Fan d'Alizée (pour toujour)
 
Join Date: Nov 2006
Location: Buckley, WA (USA)
Age: 42
Posts: 2,345
CFHollister is on a distinguished road
Default

Properly this time:

Joyeux anniversaire, Alizée!!! Je t'aime pour toujours. Je te souhaite la plus grande joie (que possible), tu la mérites. J'espère qu'en réfléchissant sur tes 24 ans, tu te rends compte non seulement de tes grands accomplissements comme artiste, mais aussi le dévouement et l'amour que tu partages avec ta famille, et aussi la joie infinie que tu as fait apparaître dans le monde. Tout cela parce que tu restes naturelle, que tu te sens bien en toi, et que tu nous permets d'en avoir la lueur. Ce jour-ci, je voudrais bien contribuer à te rendre heureuse; mais entourée de ta famille et tes amis... et tes réussites, je ne doute pas que tu es contente. Tu nous es très chère, et le monde entier (cela me comprend, bien sûr) est inspiré de toi. Merci à toi.

Ton fan, toujours dévoué...
Joshua Fuller

Joyeux anniversaire, et en espérant que nous puissions en fêter de nombreux autres.


Thanks a million to Toc de Mac for stepping up to help me out with this!
__________________
C'est ta faute... mais on t'aime quand même, Alizée!
Tu m'as pris dès le premier "moi."
Reply With Quote
  #3  
Old 08-21-2008, 09:04 PM
Chommpers's Avatar
Chommpers Chommpers is offline
Sunglasses wearing bloke
 
Join Date: Jun 2007
Location: USA
Age: 35
Posts: 1,048
Chommpers is on a distinguished road
Default

Joyeux Anniversaire Alizée! I hope it's a pleasant birthday and a wild party.
__________________

^ By the beautifully creative Amelie! Merci!
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -4. The time now is 09:29 PM.